luni, 27 iulie 2009

Uite ce capra isi ia Zavoranca!!!

Am paralizat de ras astazi cand am vazut poza "bestiei" care ii va tine companie Zavorancei. Demult n-am mai vazut ceva atat de dragut. Intoxicata cu materiale care de care mai penibile si mai gretoase, cu Poponet care se pupa pe plaja cu Lesko, cu Eva Kent care povesteste in gura mare ca si-a parasit iubitul pentru ca nu era bun la pat, deschid Ringul si ce sa vezi? Dau de stirea cu Oana Zavoranu care isi ia capra. Credeam initial ca e vreun joc de cuvinte si mai arunca vreo sageata otravita catre dusmanul ei de moarte, propria mama. Dar, am vazut pozele cu capra si mi-a trecut toata supararea din momentul asta :). Bine, eu sunt si o mica fanatica dupa animale, o disperata care iubeste toate vietatile de pe pamant. Nu ma stiti cum vorbesc cu cainii de pe strada...:))) ..dar asta e alta poveste! Asa, domnule! Probabil pentru ca nu mai are cu ce sa iasa in fata si cu ce se lauda prin ziare, Oana povesteste celor de la Ring ca vrea sa-si cumpere cu 140 de euro o capra pitica :) Nici nu ma intereseaza prea mult detaliile! Am vrut doar sa va arat si voua ce animal dragut!:)

5 comentarii:

adela sirghie spunea...

vai as vrea si eu o caprita sa imi inveseleasca diminetile daca nu as avea deja doua matze geloase jucause si bataushe!

adela sirghie spunea...

este foarte foarte dragutza!

adela sirghie spunea...

deci cred ca sunt nebuna! m-am uitat de o suta de ori la pozele cu caprita asta!

Zuzele spunea...

@Adela: hihihihi Da, e draguta, dar ce-ai putea face cu ea?!?!?

zuza g spunea...

cum ce sa faci??? s-o cresti in casa ca pe catel :)))) mie imi place muuuuult de totttttttttt!!! apropo de ce spunei tu, adela! si eu m-am uitat la poze de 100 de ori :)) nu pot sa cred ca exista asa ceva pe lumea asta! ;))