luni, 27 iulie 2009

Raluca Zenga, pe umele lui Ion Tiriac

Insarcinata in 6 luni, sotia antrenorului Walter Zenga nu-si poate pune pofta-n cui sub nici o forma. Recent intoarsa dintr-o "vacanta de sezlong" savurata pe plaja din Miami, alaturi de farmecatorul italian care-i este iubit, prieten, finantator, protector si cum mai vreti, Raluca a dat o fuga la Viena, pentru o calatorie de placere. Asa mai zic si eu viata! Fara griji, fara stres, sa traiesti intr-o vacanta continua! Pentru ca si-a propus ca papilele ei gustative sa testeze tot ce are Viena mai bun de oferit, blonda care va naste in curand o fetita, a intrat intr-un restarant frecventat de lumea buna din toate colturile planetei. Aici, pe peretele localului, atarna la loc de cinste o poza cu Ion Tiriac, cucerit si el de Tafelspitz (foto), specialitatea casei. Delicatesa este un soi de ciorba de vita, a carei zeama se mananca separat cu taietei, iar carnea cu cartofi la cuptor. Raluca nu a putut ramane nici ea deoparte in fata unei asemenea bijuterii culinare si a impartasit si cititorilor blogului sau, prima impresie, alaturi de poze edificatoare.
"Chiar daca vi s-ar parea un fel de mancare oarecum barbar, care nu se straduieste prea mult la capitolul aspect, generosul Tafelspitz are o lunga lista de afficionados. Printre celebritati de la Hollywood, grupuri rock de rasunet sau artisti de renume- in galeria starurilor imortalizate la restaurantul Plachutta am dat si de acest faimos domn:" si a postat o fotografie cu Ion Tiriac.
Dupa ce mai insira alte cateva bunatati care nu trebuie ratate odata ajuns in Viena, Raluca incheie apoteotic. "Nu stiu daca v-am trezit pofta si foame, cert e ca noi doua ne-am satisfacut pe saturate toate capriciile! La urma urmei, suntem cele mai importante din Univers!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

ehe, domnul acela italian nu ii este nici protector, nici finantator, ci soţ. luat cu acte la primărie.

deci nu aş incadra-o pe doamnă la "femei finanţate".

mie imi place la nebunie de raluca, este una dintre puţinele femei de cultură românce cunoscute, licenţiată pe orientalistică şi cu mai multe cărţi citite decât mine.

Zuzele spunea...

atata timp cat nu produci nici un venit, cand nici macar demachiant nu iti cumperi pe banii munciti de tine, se cheama ca esti intretinuta. dar, asta nu inseamna ceva rau, neaparat! atunci cand, "finantatorul" se intampla sa-ti fie si sot, cu atat mai bine. mai ales ca ei se iubesc foarte mult din cate am inteles eu si raluca nu este sub nici o forma o pitipoanca materialista care s-a maritat cu walter pentru bani. si mie imi place mult de tot de ea si am ramas surprinsa cat de desteapta este. initial am crezut-o o blonda prostuta, disperata dupa cumparaturi si plimbari, dar nu este asa deloc. mare noroc trebuie sa ai sa fii si foarte frumoasa, si desteapta, si cu capul pe umeri. Cred ca este cu adevarat fericita!