vineri, 3 iulie 2009

Am revenit

Salutare dragalasii mei!! Am revenit din vacanta. Cam scurta as zice eu, care luni va trebui sa ma intorc la munca :(((
Ce mai faceti? Zuza G s-a purtat frumos cu voi? :P Sunt convinsa ca da. Ii multumesc foarte frumos ca mi-a tinut locul (ca doar lucram amandoua cu norma intreaga la blog, nu? :)) ) si promit ca voi face la fel cand ea va pleca in vacanta mult asteptata. Prea multe lucruri nu am ce sa va povestesc... Am fost undeva la Mediterana (foto), m-am bronzat, am fost in unele dintre cele mai misto cluburi, mai m-am ingrasat vreun kilogram :(((( si am plans dupa Michael Jackson :(((( Sotul meu radea, mai ieri alaltaieri, cand a venit acasa frant de oboseala, dupa o zi de alergatura si pe mine m-a gasit jelindu-ma in casa ca a murit Michael. "Eu alerg de la cinci dimineata, nu-mi vad capul de treaba si altii stau acasa si il jelesc pe Michael", mi-a spus el.
Pai cum mai sa nu-l plang pe Michael? A fost idolul meu. L-am iubit, i-am cantat toate cantecele, am avut casa plina de posterele lui..... G, iti multumesc pentru cat de frumos ai scris despre el si ma bucur ca ne-am potrivit de minune la gandurile despre Michael si la preferintele pentru melodiile lui! In alta ordine de idei, vreau sa ii felicit pe cei de la PRO TV si, in special, pe Carmen Avram, trimisa televiziunii din Pache Protopopescu in SUA pentru a transmite stiri despre subiectul numarul 1 al Planetei: Moartea lui Michael. Trimisi speciali au si celelate televiziuni, precum Antena 1 care a trimis-o tocmai pe Alessandra Stoicescu sau Realitatea care l-au delgat in SUA pe Cosmin Stan. Ei bine, daca vedetele de la Antena si Realitatea au trimis stiri banale, pe care, probabil, le-au preluat de prin tabloidele internationale, si pe care le putem citi/vedea cu totii pe internet, corespondenta PRO TV a dat si da in continuare dovada de cel mai mare profesionalism. Ea nu s-a multumit sa preia stiri de la agentii, ci a trimis acasa interviuri in exclusivitate cu tatal si fratele lui Michael, cu bodyguardul lui, cu seful de paza al lui Liz Taylor, cu multi dintre prietenii si apropiatii acestoati! Carmen Avram a trimis intr-adevar stiri si exclusivitati pe care si le-au fi dorit orice televiziune din lume. Felicitari! Cred ca Avram va lua o prima barosana cand se va intoarce acasa, iar pe Alessandra Stoicescu si Cosmin Stan ii propunem noi pentru o amenda si mai mare :)) Pai ce, sunt si ei tot la Los Angeles, beneficiaza, probabil, de aceleasi conditii, dar....profesionalismul le lipseste cu desavarsire!
In vacanta am tot sperat sa fac un pic pe paparazzi, sa prind vreo diva la plaja, vreo doamna maritata cu amantul, etc... Nimic, domnule, nimic. In afara de barfa cu Iuliana Marciuc, care s-a indragostit de grec si nu il mai vrea pe Adrian Enache, pe care am aflat-o de la o prietena apropiata de-a ei cu care am luat pranzul intr-o zi, nu am aflat absolut nimic. Ah, ba da, l-am intalnit in vacanta pe maestrul Mitica Popescu. Dar cum Domnia Sa este o somitate, si nu un div de carton, m-am gandit ca nu prea are ce cauta pe blogul meu. Daca vreti poze cu el, spune-ti-mi si le voi posta doar la cererea dumneavoastra :)
Va pup cu mult drag si va promit o vara incendiara!!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ai venit Zuza O! Mult spor si multa energie in activitatile tale! Totodata, keep up the good work!

Zuzele spunea...

@Survivor of life: Multumesc foarte frumos, draga mea!