vineri, 17 iulie 2009

Moni si Ramona, de rasul cartierului in copilarie!

Am tot citit in unele ziare si reviste, in ultima vreme, de faptul ca Monica Columbeanu si surorile ei erau batute de tatal lor cand erau mici, erau vagaboande, si tot felul de multe alte povesti legate de trecutul acestora. Intamplarea face ca una dintre prietenele mele sa fie din Bacau. Si a mai locuit si in acelasi bloc dintr-un cartier bacauan cu surorile Gabor. "Ele erau un pic mai mici decat mine. Imi aduc aminte ca Monica si Ramona au fost de mici foarte inalte si extrem de slabe. Si le imbraacu parintii cu niste fuste largi si pana la genunchi, ca de babe", ne-a povestit fosta vecina a faimoaselor surori.
De asemenea, sursa noastra ne-a spus ca majoritatea copiilor radeau de ele pentru ca erau adventiste. "Ele erau foarte cuminite, se jucau cu noi, chiar in banca lor. Noi, insa, eram draci impielitati si radeam de ele ca sunt adventiste sau baptiste, nu mai stiu exact", a completat amica mea.
Referitor la bataile crunte pe care cele doua fete le-ar fi primit de la tatal lor, Raluca, sursa noastra, mi-a spus ca se indoieste foarte tare de veridicitatea acestei informatii. "Poate le mai urechea, ca pe orice copil, sau vreo bataie minora, ca la romani, dar nu am auzit niciodata scandaluri sau certuri foarte grave de la ei din casa", a punctat aceasta.
De asemenea, referitor la trecutul foarte controversat al Monicai Columbeanu, relatat de nenumarate ori in presa de scandal, sursa noastra are iarasi unele indoieli. "Nu stiu ce sa zic. Eu stiu ca Monica era chiar foarte cuminte. Cand era la liceu rar o vedeam pe afara dupa ce venea de la scoala. Stiu ca avea si note foarte bune. Bine, recunosc ca nici liceul la care era nu era unul dintre cele mai bune din oras, dar oricum, era cumintica si ea si Ramona", a conchis fosta vecina a Monica Columbeanu si a Ramonei Gabor.

3 comentarii:

Anonim spunea...

cred ca fetele nu au facut nici 20% din ce scrie presa ca ar fi facut.

Anonim spunea...

ah, acuma mi-a venit o idee geniala.

oricum, toata lumea e expert in ceea ce face monica si toata lumea se pricepe la fotbal, economie, politica si la monica.

daca moni ar fi desteapta, si-ar face un bloguletz pe w-press ori blogspot, unde vrea ea, ar pune o singura postare unde sa fie o poza cu ea, si textul "dragi romani, oricat m-ati barfi si orice ati comenta, mie tot bine o sa-mi mearga".

apoi ar da drumul la link pe internet, pe mess, pe facebook-uri.

ar fi cea mai desteapta mishcare. scurt si la obiect.

nu, nu ma omor dupa divina de la izvorani, zic numai ce ash face eu daca as fi in locul ei.

Zuzele spunea...

@The creatix: Cu siguranta ar avea un suces enorm daca si-ar face blog!