marți, 21 iulie 2009

Uite-o pe Moni beata, la mare!

Tocmai cand aveam impresia ca s-a cumintit si incearca din greu sa-si spele imaginea, vad in Libertatea un material cu Monica Columbeanu care ma contrazice. Au surprins-o la mare, duminica la prima ora intr-o stare deplorabila. Diva de la Izvorani a profitat ca Irinel era plecat din tara si sambata dupa-amiaza a fugit de la un botez unde era nasa, direct la Mamaia. Acolo a luat toate cluburile la rand, insotita de o blonda si doi barbati: un italian si un moldovean, dupa cum ii prezinta Libertatea. Nu vreau sa stiu ce s-a intamplat pe acolo si nici macar nu incerc sa-mi imaginez ceva. Este de ajuns sa stiu ca o mama - nu conteaza varsta- pleaca la mare fara copilul ei si bate cluburile pana dimineata - beata sau nu- iar mai apoi se arunca in mare imbracata. Jezzz!!! ce aiurea suna scenariul! Din pacate, este real!
Nu fac aici pe lupul moralist pentru ca si eu am fost prin cluburi pana dimineata, si eu am stat pe plaja pana la rasarit si etc, dar nu aveam nici copil acasa si nici o imagine de diva pe care trebuia sa o protejez si atentie! din pricina careia am facut atata valva in presa. Vezi scandalul cu Oana Zavoranu!
Pozele spun mai mult decat 1000 de cuvinte! La un moment dat, am avut tendinta sa o apar! hai ma, ca are si ea 23 de ani, e tanara, a terminat facultatea, si-a luat licenta cu 10 si s-a dus la mare sa petreaca! dar, fuga asta a ei la mare pare usor miseleasca. A pandit momentul ca Iri sa plece din tara si a plecat de la botezul la care, ma repet, era nasa pentru o noapte de dezmat la mare! Sunt convins ca Iri nu i-a reprosat nimic si sunt convinsa ca in relatia lor s-au stabilit niste reguli. Fiecare are dreptul sa faca ce vrea, numai sa nu apara in presa. Ah! si mai cred ca fiecare are viata lui, casnicia lor fiind una de fatada! Sper sa ma insel, pentru ca au o fetita asa frumoasa....

0 comentarii: