duminică, 19 iulie 2009

Roxana Ciuhulescu, trai de huzur!

Roxana Ciuhulescu mi s-a parut intotdeauna o tipa in banca ei. Nu a iesit foarte mult in evidenta prin scandaluri amoroase, ba chiar, daca stau bine si ma gandesc, nici nu cred ca a fost implicata in vreunul. Cel putin, de cand s-a maritat, pare si cred ca este o femeie foarte fericita, iar de cand este si mama, si implinita. Are o fetita frumoasa foc si un barbat care o iubeste. Bani cu nemiluita. Ce-ti poti dori mai mult? Este de apreciat ca mai si munceste, desi banii sotului i-ar ajunge pentru un trai de huzur inca 25 de generatii. Recent, Roxana cu Mihai Ivanescu, bossul Mitsubishi, fiica lor, Ana Cleopatra si fiul lui Mihai din prima casatorie, s-au intors dintr-o super vacanta petrecuta in Antalya. A fost prima vacanta in care am luat-o si pe Ana, deci am considerat ca bebelusa a trecut de la stadiul de bebe la cel de copil mic si ne putem intelege”, spune vedeta. Impreuna cu sotul sau si cu Iulian, baietelul lui din casatoria anterioara, a petrecut 8 zile de vis in Antalya, “un loc minunat pentru familiile cu copii”, dupa cum marturiseste chiar ea. Daca baietii s-au distrat facand toate nebuniile, de la jet-sky, pana la plimbatul cu banana si parasailing, Roxana a fost nevoita sa stea cu micuta si sa renunte la sporturile extreme.
Nu s-au plictisit insa, pentru ca au gasit rapid alte activitati, potrivite pentru ele: s-au plimbat cu barca cu motor pe mare, au facut plaja si s-au jucat in nisip. Cea mica s-a purtat exemplar si s-a bucurat din plin de sejurul din Antalya, in care s-a balacit toata ziua “am observat ca este innebunita dupa mare, dupa apa in general”, declara Roxana. Si plajele turcesti au fost adevarate atractii pentru bebelusa, care a avut grija sa plece si cu o mica amintre din prima ei vacanta: “Ne-am jucat pe plaja, iar Ana s-a straduit cat a putut ea sa bage cat mai mult nisip in geanta mea, deci am venit si cu un suvenir din Turcia”, isi aminteste amuzata Roxana.
Dupa sejurul relaxant petrecut impreuna cu familia, Roxana Ciuhulescu si-a luat o mica vacanta doar pentru ea si a ales sa petreaca un weekend in stilu-i caracteristic: “Ca sa inchei vacanta cum se cuvine, mi-am facut de cap, si 2 zile am “evadat” cu fetele la un concert de exceptie, la Paris. Toate suntem fan U2, asa ca ne-am simtit grozav la concertul lor".

0 comentarii: