marți, 14 iulie 2009

Sexy Braileanca dezbracata la mare

Am gasit la Yoda pe blog aceasta fotografie, pe care v-o arat si voua. Alta creatura!!!! Yaccc! Chiar ca zici ca e un pui de Crevedia!!! Dar ce vorbesc eu frate, ca puii de Crevedia sunt buni! Sunt chiar gustosi si accesibili la pret. Asta zici ca e adunata de pe garla :))

Hai k o sa ziceti ca am luat-o razna amandoua cu poze cu femei una si una. Promit, in curand, un top al femeilor frumoase si unul al baietilor sexy. Hmm?? Ce ziceti? Va pup. Muuuuuuuaaahhhh

PS: iat-o pe diva la microfon

5 comentarii:

Anonim spunea...

In veci n-as fi crezut ca o femeie poate avea tzatze asa lasate...

Zuzele spunea...

@Survivor of life: :)))) Dupa parerea mea, astea nu sunt tocmai lasate in comparatie cu muuuuulte alte cazuri!

Anonim spunea...

Lămuriţi vă rog şi o ardeleancă lentă

Ce dracu este un pui de Crevedia? Ceva pui urât?

Zuzele spunea...

@Thecreatix: Draga noastra, nu, puiul de Crevedia nu este deloc urat, am folosit expresia pt ca am auzit-o o data pe creatura din imagine cantand un cantec cu Puiul de Crevedia :))

Avicola Crevedia este unul dintre cei mai importanti producatori din tara. Se afla in localitatea crevedia, judetul Dambovita, foarte aproape de Bucuresti.

Zuzele spunea...

PS: "sexy-braileanca" a fost poreclita intr-o emisiune, am impresia ca de nikita, "pui de crevedia" pentru ca era slabanoaga si cu pielea foarte alba, intocmai ca un pui de aprozar :)) Ceea ce ea a considerat atunci ca este o jignire, a fost transformata mai apoi intr-un hit :)) pentru ca nu stiu ce manelist i-a compus "divei" o piesa "puiul de crevedia" in care blonda canta foarte mandra "sa-mi spui daca exista in Romania puiut de Crevedia atat de sexy sunt eu!":))))

PS2: acum am aflat ca, de fapt, bahmuteanca i-a spus ca arata ca un pui de crevedia..dupa ce blonda o jignise in prealabil pentru ca s-a ingrasat si ca este bronzata de la natura si blabla :)))

PS3: vezi ca am pus si minunatul clipu pe blog, la stirea cu braileanca..asta daca vrei sa asculti hitul ;)