vineri, 3 iulie 2009

Pepe o injura pe Zavoranu ca la usa cortului

Frate, nu mai pot cu Zavoranca!!! Ce face fetita asta atat de important incat ziarele sa ii dea atat de multa atentie??? Da, se zvoneste ca va pleca la OTV, sau ca are chiar si actiuni acolo (ma indoiesc). Asa si? Tot n-am ineles care-i faza??? Zilele trecute, dupa ce m-am intors din vancanta, m-am intalnit cu niste prieteni care sunt, la randul lor, apropiati ai cuplului Zavoranca - Pepe. Doamne, si ce-au putut sa-mi povesteasca despre cat de urat isi vorbesc unul altuia, de ce limbaj de Zabrauti folosesc amandoi!!! Apropiatii celor doi sustin ca acestia se iubesc foarte mult si sunt foarte compatibili, dar "asa sunt ei crizati si nu ai ce le fac". De aici am aflat ca o mai si altoieste din cand in cand. Pacat! Daca e asa, eu sper ca Oana sa nu se lase si sa se bata parte-n parte cu Pepe :))) Si sa stiti ca imi cred sursele pe cuvant. Pentru ca si eu am asistat acum ceva vreme la un scandal intre Oana si Pepe. In public!!!! Eram impreuna cu niste amici la restaurantul Tratoria il Calcio din Herastrau. Cum pe terasa nu erau locuri, am preferat sa stam in restaurant ca sa mancam. Fix la masa din fata mea, la nici doi metri de mine, stateau cele doua vedete internationale. Am remarcat cat de bine arata Oana. Era imbracata intr-o fusta de-o palma si cu o bustiera. Statea asezata pe scaun si nu i se vedea nici macar cea mai mica urma de burtica, asa cum se vede, de obicei, la oamenii normali. La Oana, insa, nu! Arata SUPER! Si cum stateau ei unul in fata altuia, mancand, au inceput sa se contrazica. Din cate am inteles eu din discutie, Pepe era cam gelos. "Cum p..la mea poti sa spui ca nu ai fost acolo cand eu stiu sigur ca ai fost!" repeta Pepe maraind. Oana, in schimb, vorbea non stop. Nu stiu ce zicea exact, pentru ca ea statea cu spatele la mine, dar se auzea doar ca turuia tot timpul, chiar si cand vorbea sotul ei. "Taci in p..la mea, lasa-ma sa vorbesc! Uite, asta nu suport eu la tine, ca vorbesti non stop si nu recunosti niciodata nimic!", striga Pepe care uitase, probabil, ca se afla intr-un restaurant. Dupa vreo juma de ora de cearta, Pepe a vazut ca eu si prietena de langa mine ne uitam fix la ei si le-am ascultat discutia si s-a ridicat, a venit langa Zavoranca, i-a soptit ceva la ureche si au inceput sa se pupe ca pentru poza! Ma bucur, totusi, ca macar de rusinea noastra, cei doi s-au impacat. Apoi s-a asezat la locul lui si s-a apucat sa manance fara sa mai scoata nici o vorba. Dupa vreun sfert de ora de tacere, a aparut un tip cu doua albume foto foarte frumos legate. Erau cu Oana si cu Pepe. Cei doi si-au tras scaunele unul langa altul, s-au uitat atent la toate pozele, au glumit la unele dintre ele cu tipul nou sosit, iar dupa vreo 20 de minute, Pepe a scos niste bani din buzunar si i-a dat barbatului care le adusese cele doua albume de poze. Dupa plecarea amicului lor, cei doi au continuat sa se uite lapoze, razand, de zici ca nici nu a existat vreo cearta cu jigniri urate un picut mai devreme.

0 comentarii: