luni, 20 iulie 2009

Radu Mazăre, nazistul de la malul marii

Mă declar un fan înverşunat al stilului de viaţă al primarului Constanţei Radu Mazăre. Mă abţin de la a comenta activitatea sa politică, intrarea în PSD sau pe cea de edil al municipiului Constanţa. Atâta timp cât a fost reales ca primar de foarte multe ori, consider că locuitorii Constanţei au ştiut ei ce-au ştiut…. În fine…mie îmi place foarte tare de radu Mazăre. E sexos, e natural, practică sporturi extreme, se distrează şi, nu în ultimul rând, îşi trăieşte viaţa la cote maxime. Tot timpul e înconjurat de femei superbe, are o colecţie impresionantă de maşini, participă la prezentări de modă şi la evenimentele mondene, este pasionat de călătorii şi de tot ce este inedit…Deci, cum să nu-mi placă stilul lui de viaţă?! Sâmbătă seara, Radu Mazăre a dovedit încă o dată că este un tip excentric şi neconvenţional. Prezent la parada de modă „Mamaia Milano Night”, organizată în Piaţeta Cazino din staţiune, şi-a făcut apariţia pe podium alături de fiul său, Radu Jr. (14 ani), îmbrăcaţi amândoi în costume de militari nazişti.Edilul a defilat în uniformă de ofiţer din armata germană, iar fiul său într-unul specific ordonanţelor hitleriste. „Ideea mi-a venit după ce m-am uitat la filmul «Operaţiunea Valkyrie», în care un colonel dorea să scape ţara de sub dictatura unui nebun“, a declarat, după paradă, Mazăre. Costumele purtate de cei doi au fost făcute într-un atelier din Germania, care realizează recuzită pentru filme. Potrivit legii, utilizarea în public a simbolurilor fasciste, rasiste sau xenofobe se pedepseşte cu închisoare de la trei luni la trei ani şi interzicerea unor drepturi, spune ziarul Adevărul. Acum, dacă o fi sau nu amendat Radu Mazăre rămâne de văzut. Important este că tipul e tare teribilist şi debordează energie şi poftă de viaţă la tot pasul!!! Sursa foto: http://www.adevarul.ro/

6 comentarii:

Anonim spunea...

shi mie imi place ca tipul e nebun de legat si as fi si mai mare fana a lui daca nu ar fi mafiot.

Anonim spunea...

Esti o super-mega ofticata pt ca nu ai banii lu' mazare, a lu' ciuhuleasca, anna lesko, poponet si multi altii, nu ii mai pupa atata in fund, te guduri pe langa ei cu comentarii de ridicari in slavi, doar, doar te baga si ei in seama. Se observa ca esti prezenta prin cercurile lor , doar ca un pic parvenita. Succes la bani si la baieti frumosi. P.S. Mazare e un mare hot, stiu bine ce zic, are bani din afacerile proprii(app toata constanta e a lui si a primariei), dar si banii cetatenilor. Asa ca, cine nu ar vrea viata ca a lui, bani sa avem

Anonim spunea...

@ thecreatix... multi care-l admira pe maz nu-s din ct... e... prea mafiot decat e cazul sa fi ca mafiot...a distrus orasul ala! l-a infrumusetat, dar l-a distrus... din exterior pare cel mai tare primar al tuturor timpurilor, insa din ct lucrurile se vad altfel...
mai am un prieten din pitesti care-l admira nespus. nu ma crede cand ii zic cum e de fapt.
oricum, respect pt imaginea creata, are o charisma fantastica.

Zuzele spunea...

Ia sa va iau un picut pe rand:
@the creatix: da, asa se zice ca e mafiot...Asa o fi, dar nu ma intereseaza aspectul asta
@Survivor: tu esti constanteanca, deci te credem pe cuvant :)
@Anonim:Chiar par a fi prezenta prin cercurile lor?? Si de unde ai tras tu concluzia ca eu sunt opfticata pe mazare??? Cred ca am fost destul de clara cand am spus ca il admir :)

Nicole spunea...

shi mie imi place ca tipul e nebun de legat si as fi si mai mare fana daca ar fi "legat"

Unknown spunea...

A fi primarul unui oras European si a purta o uniforma nazista din "pur teribilism si nebunie si charisma" mi se pare ceva...usor retardat. Este de un fantastic prost gust si de o stupiditate rara, aproape usor retardata. Cum sa iti bati joc de tragedia unui popor intreg si unde? la o prezentare de moda unde "unele" dadeau din "tzatze si buci" (Badea). Wow, nici Ahmadinejad/Kim Jong-il/sau orice warlord African nu cred ca s-ar fi imbracat asa.