joi, 23 iulie 2009

Catalin Crisan, un afemeiat! D-aia divortezi, Gogule?

Sunt convinsa ca multi dintre dumneavoastra ati invidiat familia Crisan pentru ca pozau in cuplul perfect. Niciodata nu au lasat sa se vada problemele conjugale si am fost socata cand am citit ca ideea divortului il macina pe cantaret de peste 5 ani. Prin primavara, i-am vazut la "Din dragoste" unde povesteau pentru a milioana oara cum s-au cunoscut, cat de mult se iubesc, ce relatie perfecta au si impartaseau tuturor secretul unei relatii reusite. Bun, inteleg ca nu trebuie sa stie tot poporul ca au probleme in casnicie, dar mi se pare ca trebuie sa fii mare ipocrit sa accepti sa apari intr-o asemenea emisiune si sa mimezi dragostea, cand acasa iti spargi capul. Vorba vine... ca sunt convinsa ca nu au recurs vreodata la violenta. Par oameni educati, mai mult Lucia, sotia lui Crisan, pe care am vazut-o intotdeauna o femeie foarte desteapta, fragila, finuta si in banca ei. Nu are nimic din "calitatile" mahalagioaicelor din ziua de azi care se paruiesc prin cluburi sau care se cearta in plina strada din te miri ce.
Nu am vazut nicioadata poze compromitatoare cu ea si nici nu am auzit vreodata, in existenta ei mondena, ceva de rau. Este medic, mama si sotie de artist. Deci, imi imaginez cata rabdare trebuie sa fi avut cu Crisan, vesnic adorat de admiratoare. Si pe el l-am vazut multa vreme un barbat linistit, respectuos si fidel, insa o experienta personala mi-a schimbat aceasta viziune.
Ah! si trebuie spus ca nu sunt singura "victima" pe care Catalin a incercat sa o farmece cu sarmul personal.
Pe vremea cand lucra la Romantica, in Casa Presei, cred ca in urma cu doi ani, am avut "onoarea" sa impart acelasi lift cu marele artist. Foarte zambaret, mi-a deschis galant usa liftului si a iscat repede un dialog. "Ce credeti, domnisoara, se blocheaza liftul asta?", ma intreaba el, privindu-ma fix in ochi, de parca ar fi avut un interes ascuns. Era prima data cand il vedeam in carne si oase, dupa ce m-a terorizat mama toata copilaria cu admiratia ei pentru Catalin Crisan. Stiti voi, cum fac toate mamale: "vai, ia uite ce barbat serios! Ce zambet are, ce privire blajina, ce voce are...!" Ce mai, era barbatul perfect si, intotdeauna urma piesa de rezistenta : "Asa sa-ti gasesti si tu un barbat!" :))) Multa vreme mi-a spus acelasi lucru si despre Fuego, pana a aflat ca e homosexual :))
In fine, sa revenim la Crisan in lift. "Stiu ca are probleme, dar sper sa nu se blocheze!", ii raspund eu, la care el "Ei, mie nu mi-ar parea rau!!" si incepe sa rada ca un bou. Mamaaaa...am facut o fataaaa...Niciodata in viata mea nu l-am vazut pe Crisan in felul ala la care se gandea el. Pentru mine a fost cantaretul preferat al mamei, un individ cu parul alb, grasut, tata si sot iubitor. M-a cam socat un pic afirmatia lui. N-am avut timp sa-i dau o replica pentru ca liftul ajunsese la etajul meu. El imi deschide usa si, cu o mutra trista, d-aia cum fac copiii la standul de dulciuri, ca sa-si induplece mamele sa le mai cumpere o ciocolata.." Uite ca nu s-a blocat! Poate data viitoare!"
Fuck! Shit! Am dat cu usa si dusa am fost!
Eu am inteles multe chestii din experienta asta. Poti citit omul imediat, fie si dupa o privire sau un gest. Mie mi-a dezvaluit un barbat caruia ii fug ochii dupa femei, un barbat care nu a fost tocmai cuminte in casnicia lui, un individ care este constient de importanta pe care i-o acorda multe femei din Romania si care nu a ezitat sa o foloseasca in avantajul sau, in anumite situatii. Chiar si cand povestea de momentul in care a cunoscut-o pe sotia lui, a spus ceva de genul.."Eu am renuntat la atatea admiratoare pentru ea, si ea nici nu ma baga in seama. Ar fi trebuit sa se simta onorata!"..mda...ce vreti mai mult?
Cred si eu ca s-o fi saturat femeia aia de fitele lui de Don Juan de care nu cred ca a scapat nici acum, cand i-a albit parul de tot. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum era in tinerete!

7 comentarii:

Zuza O spunea...

Draga, eu m-am blocat in lift la Hyperion cu Denis Stefan, alias Codrut din Regina!!!!!!!!!! :D O sa revin si eu cu un post despre familia Crisna, ca stii doar ca au fost vecinii mei pe strada Paduroiu ;)

Anonim spunea...

mă, iară o poveste se pare adevărată sută la sută. felicitări.


dacă vreodata imi spuneţi ceva real şi despre bendeac, dau o ingheţată.

respect, creatrixa.

Zuzele spunea...

@Thecreatix: hmmmm. despre Bendeac nu stiu prea multe. L-am vazut o singura data in trafic cand a trecut linia continua si mi-a taiat fata cu masina si a intrat in Cartierul Latin din prelungirea Ghencea. Era cu Mercedesul pe care l-a cumparat de la Oana Zavoranu.
Dar poate stie G mai multe despre Bendeac :)

Zuzele spunea...

Bendeac mi se pare megatelentat si nu este numai parerea mea, de simplu privitor, ci si a unor critici de film si teatru care il vad pe bendeac (virgula) "copilul minune al actoriei" din ultimii 20 de ani. l-am vazut la cateva evenimente mondene si mi s-a parut foate ok. nu are fitze, parea mai degraba ca vrea sa se ascunda si sa nu stea in fata, acolo unde organizatorii pun, de obicei, vedetele. pare si usor timid, dar e baiat de gasca. eu ii citesc frecvent blogul si de multe ori ma identific cu ce scrie acolo :) pe scurt...imi place pustulica :) ..G

Anonim spunea...

Eu l-as fi pupat... si l-as fi lasat in lift singur cu dorinta.L-as fi pus sa-mi cante "vorbeste marea".

Anonim spunea...

Eram la spitalul Parhon,la cabinetul prof Dumitrescu.Asistenta d-lui profesor imi dadea indicatii cum sa iau medicamentele de pe reteta,si ca trebuie sa ma misc prin casa o ora dupa ce le iau(exista riscul sa ramana pe esofag si sa produca probleme).La consultatie astepta si renumitul JOHNNY RADUCANU care astepta la acelasi doctor,si a inceput sa rada,sa faca bascalie,zicandu-mi "hai sa ne fataim impreuna prin casa",etc.L-am lasat sa dea din gura si am plecat.Este un fitos,cu aere de vedeta si nu suporta sa nu fie bagat in seama.Se baga in seama si cu asistentele...vrajeli...abureli... intelegeti...Un tampit.

Zuzele spunea...

@Penultimul anonim: :))) Tare
@Ultimul anonim: Bleach!!!!!!! Daca pana si uratania de Jonhny Raducanu face faze dintr-astea, ce sa mai zic de Catalin Crisan,c are e spalat macar, dragalas :))) Cu parere de rau o spun ca multi barbati sunt niste PORCI!!! (nu toti, dar multi exceleaza la acest capitol)