marți, 28 iulie 2009

Bote+sex cu blonde= baba+ mitraliera

Au aparut nori chiar si in lumea roz a Zuzelor. Totul a inceput de la Catalin Botezatu. Si ca sa nu ne tragem de par prea tare, ne-am gandit sa postam fiecare propria varianta despre articolul aparut azi in Libertatea, unde au fost publicate poze cu Bote facand sex in mare cu iubita lui.
So....Varianta Zuza G:
Sunt absolut convinsa ca Botezatu nu are nici cea mai mica legatura cu duduia blonda care ii sta in brate, in valurile marii. Este adevarat ca, la prima vedere, materialul din Libertatea, care se vrea o dezvaluire-bomba si este sustinut si de poze care, te lasa masca. Dar, cunoscand cu totii adevarata orientare sexuala a lui Bote, demonstrata si parademonstrata, recunoscuta de insusi protagonistul povestii de alcov, nu putem totusi sa dam crezare (pe romaneste- sa punem botul) unei asemenea fabulatii. Poate gresesc, dar sa va spun ce cred eu :)
Asa!...Disperat ca tot mai multa lume il ironizeaza pentru intens trambitata lui afectiune pentru barbati, Bote si-a pus in gand sa salveze aparentele. Baga la inaintare povesti potrivit carora acum o mie de ani a avut o aventura cu nu stiu ce bogatasa care i-a daruit si un fiu, ca nu mai stiu care topmodela i-a frant inima incat a vrut sa se sinucida si alte fabulatii. Multa vreme, apropiatii spuneau despre el ca ar fi bisexual. Acum, cei pe care ii stiu eu, baga mana in foc si jura pe rosu ca e homosexual. Bineinteles ca nu deranjeaza pe nimeni acest aspect si Botezatu ramane la fel de indragit indiferent ce orientare sexuala ar fi pus stapanire pe el. Este printre putinele vedete care si-au pastrat coloana vertebrala si care are o doza maaaaareeee de bun simt si fitze -less. Mie personal, imi place Bote rau de tot, iar de Zuza O ce sa mai spun:) , mai ales ca este originar din Alexandria noastra natala:)
Cred ca s-a cam saturat sa fie ironizat, inclusiv in diverse pamflete si emisiuni de divertisment si sa i se scoata vorbe ca s-a combinat cu un manechin (de sex masculin) sau ca a pus ochii pe Ricky Martin al Monicai Columbeanu (si daca ar fi asa, ce?). Tocmai pentru a pune punct tuturor barfelor, incearca sa schimbe perceptia publica prin materiale de paparazzi facute la comanda. S-a accesorizat cu una bucata blonda, modela, frumoasa, celebra (sau cel putin asa crede ea), a intrat in mare cu ea, s-au harjonit sub privirile pozarilor de la Libertatea si gata materialul. Ambele tabere au de castigat din asta. Tabloidul da cap de ziar o mare bomba, iar creatorul de moda apare ca un macho man care face sex in mare cu o blonda sexoasa. Parerea mea :)
PS: in poza este Botezatu cu manechinul Daniel Ciobanu, care a afirmat cu tarie ca designerul a fost iubitul lui
Varianta Zuza O:
Eu refuz sa cred ca frumosul de Bote este homosexual!!!! In fiecare an cand imi puneam de Sanziene busuioc sub perna ca sa imi visez sortitul l-am visat pe Bote!!! Si o prietena de-a mea la fel :))
In cel mai rau caz este bisexual. Si, ce-i cu asta? E designer, traieste intr-o lume libertina si e normal sa incerce cat mai multe chestii excentrice. Dar nici nu ma gandesc la asta!! Ii sta chiar foarte frumos cu blonda aia!
Voi ce credeti? Este facatura sau nu articolul din Libertatea???

3 comentarii:

Starea de bine tine de tine spunea...

Daaaaa,mare facaturaaa!!!!

Jo(anna) spunea...

si eu merg tot pe varianta zuzei g

zuza g spunea...

multumesc, jo(anna) ! :)) am si eu piticii mei, dar sunt convinsa ca am dreptate in faza asta! mai ales dupa materialele jenante aparute in fiecare zi in ziare! se duce o campanie puternica pentru a-l face pe Bote baiat de baiat, insa pe mine nu ma pacaleste nimeni asa usor:))