joi, 16 iulie 2009

Manuela Fedorca si-a bagat iubitelul in TV!

Sexoasa si la 40 de ani, Manuela Fedorca are un succes nebun la carne frageda! Bruneta a fost surprinsa in repetate randuri alaturi de tinerelul Radu Valcan, fost manechin, actual prezentator. Frumuselul a trecut si pe la Prima TV, unde a prezentat stirile sportive, a bifat zeci de prezentari de moda si a fost protagonistul multor sedinte foto incendiare. Nu a ramas neobservat foarte mult timp, sumedenie de doamne si domnite din Micul Paris salivand dupa manechin. Una dintre aceastea, s-ar parea ca este/a fost Manuela Fedorca. Anul trecut, bruneta in varsta de 40 de ani a fost prinsa de paparazzi in ipostaze tandre alaturi de Radu, chiar daca acesta avea o iubita la vremea aceea, iar Manuela era si ea casatorita. S-ar parea ca pozele aparute atunci pe prima pagina au facut valva, Fedorca fiind la un pas de divort. Chiar daca nu au mai fost vazuti impreuna, dorobantierii de top sustin ca povestea lor de amor ar continua si in ziua de astazi. Totodata, acestia sustin ca tocmai Manuela a fost asul din maneca in drumul lui Radu spre Acasa TV acolo unde a primit postul de co=prezentator al Povestirilor Adevarate. Cu mai multa experienta prin televiziune, am inteles ca Manuela a tras cateva sfori si a inrosit telefonul pe la pilele ei de la Acasa TV si a reusit astfel sa-i faca rost de un contract avantajos celui care anul trecut era iubitul ei. Am inteles ca nu a fost usor deoarece competitia ar fi fost acerba, multi aratosi din plaiul natal luptandu-se pentru postul de la Acasa.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Dar, nu era cu papuselu' ala.. Chihuahua? Italian parca...
Ba', am io o vorba: "Decat ca Moni, mai bine ca Israela!"

Zuzele spunea...

@Survivor: :))) Ca bine mai zici!!!

Anonim spunea...

Am o batranica de 90 de ani careia i zic "granny".Bunica-mea a murit, n-am cunoscut-o si mereu mi-am dorit o bunica. Eh, granny e caterinca de pe lume. Se uita granny la Israela+ mandrul ei si zice" Pfiu nenorocito, nu ti-ar fi rusine? Iti ramane proteza pe sula, babornitzo!" Am zis ca mor de ras... A fost criminala!

Zuzele spunea...

:)))) foarte tare babutza ta! Felicitarile mele pentru ca are o minte tanara!
Cat despre Israela...stii cum e? Nu e fraier ala care primeste, e fraier ala care da! Daca are ocazia sa se bucure de carne frageda si sa moara fericita, de ce nu? :))

Anonim spunea...

Fedorca arata traznet la varsta ei! Si, este divortata de niste ani, n-avea cum sa fie casatorita anul trecut!

Anonim spunea...

Eu am facut poza cu ea azi in Mamaia\:d/

Anonim spunea...

Am citit undeva date biografice. Se pare ca Manuela e nascuta in 1974, asadar va face 40 de ani abia peste vreo 4 ani, zice matematica elementara.
Apoi, "focoasa bruneta" sau cum ii spui, este de fapt satena.
Si nu pare vampa sau dornica de a fi luata in seama. Daca cineva tine mortis la asta (la a o lua in seama si a o critica), o face pe raspundere proprie...