marți, 21 iulie 2009

Teo: "Ma injura soferii in trafic!"

Dezamagita de aventurile neplacute din trafic, Teo a hotarat ca a venit vremea sa-si puna permisul de conducere in cui si sa incheie socotelile cu soferia pana nu se intampla ceva grav. A ajuns la concluzia ca relatia ei cu masina este similara celei dintre baba si mitraliera! Chiar daca si-a facut curaj sa se inscrie la scoala de soferi abia la 40 de ani, carismatica prezentatoare TV nu reuseste sub nici o forma sa se descurce la volan. "Am facut tot posibilul sa fie bine. Am mancat pe paine cartea de legislatie, am fost cel mai silitor elev, mi-am facut intotdeauna temele si am urmat cu sfintenie sfaturile instructorului, numai ca n-a fost sa fie. Nu se paote si gata! Cand ies pe strada cu masina, am uitat tot! Cu cartea in fata, stiu ce sa fac intr-o intersectie, dar cand sunt in masina, ma uit in dreapta si-n stanga si ma blochez. De cate ori nu m-a injurat lumea...", ne-a povestit Teo, amuzata.

1 comentarii:

Jo(anna) spunea...

asta a fost simpatica pana s-a suit ca scroafa in copac, ca asa e omul. de mirare totusi, ea fiind fata desteapta de felul ei, cum si-a putut imagina vreun moment ca il va strange cu usa pe SOV, care a strans cu usa tot statul roman intr-un mare stil.