marți, 28 iulie 2009

Cititi ce "Miorita 2009" a compus Bendeac!!!

Pe-un picior de plai
Pe-o gura de Rai
Iata pleaca-n zare
(Noi o luam la vale)
Trei Doamne pazeste
Da’ nu ne fereste! Unu e Vadim
Altu’ e Becali
Si le tine trena Basescu Elena… Dar Vadim poetu’
Cu analfabetu’
Mari, se vorbira,
Ei se sfatuira,
Pe l-apus de soare
Ca sa mi-o omoare
Pe Lenutza pitzi
C-are buzisoare
Injectate tare
Si bani de la tata
Ca sa aibe fata!
Dar cea miorita
Cu lana plavita
De ii zice Ridzi
Si e tot cam pitzi
De trei zile-ncoace
Gura nu-i mai tace
Iarba nu-i mai place!
A prins-o Parchetu’
C-a furat bugetu’! - Ridzisoara laie,
Laie BUCA laie,
De trei zile-ncoace
Gura nu-ti mai tace
Iarba nu-ti mai place!
Iarba de-o fumezi
Si-apoi aberezi! - Elena stapana
Cheama-ti si un cane! - Nu am cum deloc
Ca-i ocupat Boc! - Pe l-apus de soare
Vreau sa mi te-omoare
Vadim cel poetu’
Cu analfabetu’! - Draga Ridzi pitzi,
Cred ca esti nebuna!
Fulgera si tuna
Lumea o sa spuna
C-ai venit la tata
Ca sa-ti stearga pata
Hai dracu’ mai incolo
Ca nu-i Mr. Muscolo!
Tie-ti arde de Vadim
Cand in presa toti citim
Ca esti caz penal?!
Asta nu-i deloc banal! - Dar vroiam sa te feresti
Ca cu astia o belesti! - Lasa-ma pe mine!
Ai grija de tine!
Eu am SPP-eu’
Pana si-n WC-eu!
- Elenutzo draga,
Dac-o fi sa fie
Eu ma jur pe SIE
Ca-s nevinovata
Maica preacurata!
Dar de m-or inchide
N-o sa-mi fie bine…
- Ridzisoara draga
La bulau te baga!
Iti aduc chiftele
Cu minile mele
Si-o sa-l rog pe tata
De-si iubeste fata
Sa ai in celula
Unu’ cu o… mie de povesti!
THE END
PS: nu-i asa ca este genial individul?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu, nu e genial!

E un semidoct, un actor mediocru, care profita de incultura si ignoranta romanului de rand!

Zuzele spunea...

Anonim, sa stii ca mi-am schimbat si eu parerea despre el! Initial, l-am admirat si mi se parea genial, dar am ajuns sa nu-l mai vad cu ochi buni! nu stiu exact ce imi repugna, dar ultima oara, cand l-am vazut la badea in emisiune, vroiam sa se termine cat mai repede. Nu-l mai suportam !! si cred ca, daca pleaca din Mondenii, poate sa-si ia adio de la publicul care il urmarea inainte.