joi, 23 iulie 2009

Denis Stefan a trecut pe langa moarte

Divelor, stiu ca il admirati foarte tare pe Denis Stefan :) Ei bine, idolul vostru, era cat pe ce sa treaca in lumea celor drepti, ca sa folosesc o expresie de ziar. Si-a luat si el, ca tot omul, bilete de avion spre Portugalia, in speranta ca va petrece o vacanta minunata alaturi de nevasta-sa. Ghinionul a facut ca avionul sa fie intors din drum, la o ora de la decolare, pentru ca niste pasari au intrat in motorul aparatului in care se aflau peste 100 de oameni. Cu totii au trait clipe de groaza si au crezut ca avionul se va prabusi. Mai curajos a fost Denis, care a regretat ca a pierdut, astfel, o zi din vacanta, si nu s-a gandit nici o clipa ca va muri, desi a fost foarte posibil sa se intample una ca asta.
“Am avut parte de un zbor cu surprize. Nu m-am speriat, insa mi-a parut rau ca am pierdut aproape o zi din concediu. Am stat in Lisabona o saptamana, unde ne-am relaxat, dar am si vizitat destul de multe puncte istorice. Ne-am plimbat prin orasul vechi, am fost la catedrala Antonio Daze, la Muzeul Gulbenkian, la Castelul Sao Jorge, la oceanarium si la Turnul din Belem”, marturiseste Denis Stefan.
Pasionat de cai, actorul nu a pierdut ocazia de a asista la spectacolul de cavalerie al scolii portugheze de dresaj ecvestru: “Am fost si in imprejurimile Lisabonei, cum ar fi Sintra- resedinta de vara a regilor Portugaliei, un oras mic si cochet care are o priveliste impresionanta, cu dealuri acoperite de vegetatie, pe care se gasesc Castelul Maur si Palatul da Pena, amandoua de o frumusete rapitoare.”, adaug= Denis. Dupa ce s-a intors din Lisabona, Denis impreuna cu sotia si-au mai luat o vacanta, de data aceasta una de relaxare: “Timp de o saptamana ne-am odihnit la plaja si mi-am petrecut vremea in cel mai placut mod, calarind pe faleza la rasaritul soarelui, inotand in piscina sau citind o carte sub umbrela",spune actorul.

0 comentarii: