duminică, 12 iulie 2009

In sfarsit! S-a insurat Viziru cu Oana Mares

De ea nu prea auzisem mare lucru, insa pe el il stiam mai mult din povestioarele unei prietene care l-a iubit in taina! :) Stiam ca e o blonda frumoasa, prezentatoare sau ceva, de Meteo. Ce ar mai putea prezenta o tanara si frumoasa speranta a televiziunii?!?! Acum stiu ca este gazda unei emisiuni la Antena 2 in care, impreuna de ziaristi, toaca barfele mondene si face misto de divele de carton, "preferatele" noastre, de altfel! Asa.. El, Augustin, stiam ca este fratele mult mai celebrului Lucian Viziru, cantacios si telenovelist renumit. In scurt timp, l-a facut celebru si pe frate-su, care a ajuns in scurt timp "moartea pitipoancelor"! Ei bine, distinsul actor s-a insurat, IN SFARSIT!!! Are o relatie de 9 ani cu Oana Mares, timp in care s-au despartit si s-au impacat de mai multe ori decat cuplul Bahmuteanu-Prigoana! :)) Ultima data, fix inainte de nunta! Anul trecut, daca nu ma insel. Cand toata lumea credea ca iubirea lor s-a dus pe apa sambetei, iata ca s-au casatorit! Felicitari! Este un cuplu frumos si, pentru mine, este mai mult decat clar faptul ca se iubesc din moment ce au reusit sa treaca peste toate necazurile!
Iata ce declara Augustin despre mireasa lui: :)
„Am stiut din prima clipa cand am vazut-o ca suntem predestinati si ca vreau sa imbatranesc alaturi de ea. O consider cea mai frumoasa femeie din lume, iar asta ma face pe mine cel mai norocos. Azi am avut emotii ca in prima zi, drept dovada, am venit amandoi la starea civila... fara acte. Dar asta s-a rezolvat imediat, am dar o fuga pana acasa si le-am adus. Asta este o amintire frumoasa, pe langa multe altele, pe care imi doresc sa am ocazia sa le povestesc nepotilor nostri. Momentan ne concentram asupra primului copil, care speram sa vina cat mai repede, deoarece ni-l dorim amandoi foarte mult”

1 comentarii:

Anonim spunea...

FEMEIA ASTA E O MOLDOVEANCA ORDINARA,IATA CE MESERIE AVEA .... http://www.atac-online.ro/08-05-2008/Oana-Mares-dama-de-companie-online.html