joi, 23 iulie 2009

S-a insurat calare pe un cal alb

Cristi si Gabriela Iacob s-au casatorit sambata, dupa o relatie de aproape 4 ani. Au vrut sa aiba o nunta foarte restransa, la care sa participe doar familia si cei mai apropiati prieteni. Locatia au descoperit-o cu ocazia unei vizite la casa de vacanta a unor prieteni moment in care s-au indragostit de peisajele de acolo, dar si de preotul satului: “S-a intamplat in satul Gales de Arges, prin bunavointa prietenilor nostri- Maria si Florin Maior, care si-au oferit lacasul pentru noi si sub binecuvantarea parintelui Nicolae Eftimie. Locul este unul cum nu se putea mai frumos, totul s-a petrecut in aer liber, in curtea prietenilor nostri, in natura, sub niste meri, unde ne-am putut bucura de peisaje mioritice impresionante", povesteste actorul Cristi Iacob. Cristi si-a dorit foarte mult sa ajunga la biserica: “Eu sunt de parere ca masini scumpe, cu sute de cai putere se mai gasesc, dar cai albi mai putin. Le doresc tuturor sa treaca prin ce-am trecut eu, a fost sublim, splendid. Acum ne concetram asupra primului nostru copil, care speram sa vina cat mai repede, deoarece ni-l dorim foarte mult amandoi” adauga Cristi.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nota 10++++++++! Casa de piatra!

Jo(anna) spunea...

Zuzelor, cine-s astia? e prima data cand aud de ei

Zuzele spunea...

el este un actor:)
uite in ce filme a jucat:

O secunda de viata - One Second of Life (2009) .... Daniel
Supravietuitorul (2008) .... Sofer taxi
Cu un pas inainte (Serial TV) (2007) .... Cristian Romanescu
Still Center (2005) .... Nick
The Prophecy: Forsaken (2005) .... Bartender
15 (2005) .... Marinica
Domaine perdu, Le (2005) ....
Baieti buni (Serial TV) (2005) .... Rotula
Herz ohne Krone (2003) .... Kameramann
Entre chiens et loups (2002) .... Matov
The Elite - Elita (2001) .... Grecco
Une femme piégée (2001) .... Homme Blue Night
Epicenter - Epicentru (2000) .... Thug #1
Omul zilei (1997) ....
Risti si cistigi (Serial TV) (1997) ....
Stare de fapt (1996) ....
Eu Adam (1996) ....
Pepe & Fifi (1994) .... Pepe
Priveste înainte cu mânie (1993) ....

Jo(anna) spunea...

gata, mi l-am adus si eu aminte din "supravietuitorul" - btw sergiu nicolaescu este o mare valoare nationala
thanks