marți, 28 iulie 2009

Grazie, Raluca! :)

Dragii nostri, Raluca Zenga, blonda preferata a Zuzelor, a devenit, de ieri, fanul blogului nostru! :) Hai sa ne laudam si noi cu ce ne scrie Ralu: "Super tare blogul vostru, ma distrez la maxim cu gossip bine condimentat, gata va trec la FAVORITE!" Hihi! Multumim! Pupici de la Zuze!
ah! mi-am amintit ceva legat de walter! :) acum cativa ani, cand tu erai doar iubita lui walter si el era antrenor la Steaua, noi, zuzele, eram cele mai infocate suporterite ale echipei din Ghencea. Mergeam aproape la fiecare meci , fandosite, machiate si pe tocuri, drept pentru care toata lumea din jur ne considera niste pitzipoance pline de fitze :)) aveam legitimatii de acces la tribuna oficiala si ne amuzam foarte tare cand gardienii se uitau prelung in decolteul nostru pentru a analiza ca la carte legitimatia! Unul plin de zel ne-a intrebat o data, pe un ton zeflemitor, curios care este legatura nostra cu Steaua: "Mai fetelor, ale cui sunteti voi?" si noi, ca sa-i dam peste nas, i-am spus razand: "Ale lui walter!" si am trecut mai departe, fara sa ne mai intereseze ce abera :))))
Pe stadion, aplaudam la unison si, atunci cand erau strigate de toti suporterii numele fotbalistilor si al antrenorului, noi abia asteptam sa urlam cat ne tineau plamanii: "Walteeeeeeeeeeeeeeeer Zengaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!" si ii trimiteam si un pupic :)) asta era coregrafia noastra pentru el! Toti cei din jur, ziaristi, suporteri, echipa tehnica si gura-casca, aveau impresia ca suntem indragostite de walter :)) si noi , ca niste pitzipoance care se respecta, le faceam jocul si ne prefaceam lesinate, de cate ori intra zenga in sala de conferinte ! era tare amuzant! la intalnirea cu presa erau numai ziaristi sportivi, oameni interesati sa ia notite, sa trimita articole la ziar, sa suprinda toate declaratiile si NOI, care nu aveam nici o legatura! :) Ne priveau toti luuung si tare dubios, dar tocmai asta ne amuza teribil. Ca nu stia nimeni ce treaba aveam noi pe la Steaua. In fond, nu era nici una. Doar ca eram indragostite de atmosfera de pe stadion, iar Zuza G era si este stelista infocata!

3 comentarii:

Anonim spunea...

eu am declarat-o pe blogul meu pe Raluca "cea mai tare femeie din romania".

adela sirghie spunea...

eu am desoperit blogul ei de la voi. si scrie foarte bine.

Anonim spunea...

erati cam penibile fetelor!