luni, 20 iulie 2009

David Beckham a sarit la bataie cu suporterii

Se pare ca lui David Beckham nu prea i-a prea priit vacanta din Caraibe alaturi de Victoria, sotia sa si ca s-a intors la serviciu foarte stresat. Dovada: fotbalistul a avut o iesire nervoasa si era cat pe ce sa se ia la bataie cu fanii din tribune, care l-au fluierat la fiecare atingere de balon in timpul unui meci amical dintre LA Galaxy si AC Milan.

La finalul primei reprize, David a vrut sa primelor treaca peste reclamele de la marginea terenului pentru a le cere socoteala fanilor care l-au apostrofat inca de la debutul meciului.

Beckham a gesticulat nervos in directia unui sector al tribunei unde se aflau sustinatorii lui Galaxy, dar a fost calmat de fortele de ordine, care au fost nevoite sa opreasca si un fan care a sarit gardul de protectie si alerga spre fotbalist. Cu toate acestea, Beckham a explicat la finalul partidei cu AC Milan, scor 2-2, ca nu a vrut decat sa dea mana cu un suporter: "Majoritatea fanilor au fost grozavi. Au existat intr-adevar unul sau doi care m-au fluierat continuu, dar era de asteptat. Eu am vrut doar sa-i strang mana unuia dintre sustinatori, insa acesta nu s-a conformat. Aceasta este toata povestea". Da, pe naiba! Filmuletul de mai jos arata cat de prietenos a fost faimosul div al fotbalului.

Oricum, una peste alta, eu ma declar una dintre cele mai mari fane ale lui Beckham!!! Am chiar si autograf de la el si am avut ocazia sa ii strang si mana, de imi venea sa nu ma mai spal niciodata!!! Recunosc, insa, ca in realitate este mult mai slab si mult mai mic de inaltime decat pare in poze. Cel putin in poza de mai sus..............Hmmmmm..... Si atentie, va vorbeste o femeie maritata :)))))))

0 comentarii: