sâmbătă, 25 iulie 2009

Sotii Crisan, niste zgarciti de prima clasa!

V-am promis acum cateva zile intr-un comentariu ca am sa va povestesc si eu (O) cate ceva despre Catalin Crisan. Eu am locuit mai multi ani pe aceesi strada (Paduroiu, a doua strada la dreapta de pe soseaua Oltenitei cand mergi de la Brancoveanu spre Big Berceni) cu familia Crisan. Mamaaaaa ce amintiri am eu de acolo!!!!!! :D In fine, sa termin cu nostalgia si sa revin la subiect. Cum va spuneam, eram vecini. Vila lor era amplasata chiar langa blocul meu. Frecvent o intalneam seara pe Lucia Crisan la un chiosc din fata blocului meu/a casei lor (deci eu eram mai smechera ca aveam bloc, iar ei doar o casa :)) ) Ce credeti ca achizitiona sotia lui Catalin Crisan, care se mai si baga in seama cu vanzatoarea, spunand mereu ca are pofta de ceva bun, etc? Pai cu 10 lei umplea o sacosa dintr-aia mare. Cumpara pufuleti, pernute dintr-alea de la European Foods (imi scapa numele, ca nu am mancat niciodata), bere Burger si tot felul de astfel de prostii, specificand ca vrea ce e mai ieftin. "Dati-mi va rog si o sticla de bere pentru Catalin. Care e mai ieftina? Burger? Bine dati-mi una, va rog frumos......Dar seminte? Cat sunt alea negre? Dar cele de dovleac? Ah, dati-mi negre ca sunt mai ieftine", o auzeam de fiecare data spunand pe doamna Crisan. Acum de, nu pot eu sa comentez viata oamenilor. Si chiar imi pare rau ca am pus in titlu cuvantul zgarciti...Poate oamenii pun bani de-o parte pentru zile negre, cine stie?!?! Dar o cheltuitoare ca mine, care daca am 10 lei precum Lucia Crisan, imi ajung doar pentru o inghetata si un pachet de guma de mestecat nu poate sa ii inteleaga. Oricum, de vreo saptamana am inceput sa inteleg si eu criza financiara pentru ca nu mai am niciun ban in buzunar. Drept urmare stiti ce am facut? M-am lasat de fumat (7,5 lei pe zi ) si nu mai mananc la cantina (20 de lei pe zi), preferand sa imi iau fructe de acasa. Sa stiti ca nu am murit, am muuuuult mai multa energie decat pana acum si sper ca aceasta criza a banilor prin care trec sa fie foarte benefica pentru organismul meu :P In fine.....iar m-am abatut de la subiect....sa revenim la familia Crisan....Daca Lucia cumpara seara "cate ceva bun", cel care se ocupa de cumpararea de fructe si de legume era, in general, Catalin, dupa spusele vanzatoarei de la un aprozar de unde imi facem si eu cumparaturile. Doamna devenise amica mea si se lauda la mine de fiecare data cand ii intra in magazin Catalin Crisan (care si el cumpara cate o jumatate de kilogram, maximum un kilogram, sa nu faca risipa) si Jean de la Craiova, un alt vecin de-al meu de bloc. (La scara vecina locuia Jasmine, sotia lui Titus Steel, cu mine pe scara statea Ovidiu Zara - "ziaristul gaozar", iar in blocul de vis-a-vis statea Radu Cosarca). Pe de alta parte, nu cred ca v-ati imaginat-o vreodata pe Lucia Crisan ca o bomba sexy?!?!?! Sunt ferm convinsa ca nu!!!! Ei bine, ea era considerata sexy in cartier, de catre prietenii mei buni, care aveau o medie de varsta de 17 ani, si care lucrau la o firma de internet din zona Brancoveanu. Biroul baietilor, unde acestia incasau facturile de internet se afla la scara unui bloc, chiar fata in fata cu vila galbena a sotilor Crisan. Doamna Lucia se pare ca nu este prea atenta la intimitate si i s-a intamplat de foarte multe ori sa fie vazuta de catre baietii dela firma de net in timp ce defila dezbracata prin casa fara a trage draperiile. "Asera iar am vazut-o pe blonda aia, nevasta lui Catalin Crisan. Bai, nu e ea prea tanara, dar stii ce tate misto are??? Deloc lasate si asa, sub forma de para, ca de liceanca", imi spuneau baietii de la net :)))) Ce dor imi e de ei!!!!!!!! Ah, si mi-am mai adus aminte de inca niste celebritati de pe strada Paduroiu: Tache Benzinaru' si Sanda Ladosi, care aveau o vila chiar langa casa sotilor Crisan.

Catalin si Lucia Crisan - Te iubesc Vezi mai multe video din Muzica

8 comentarii:

Anonim spunea...

:))) ce m-am distrat! sa mai povestiti chestii d-astea ca sunt haioase si sunt convins ca si adevarate!

Zuzele spunea...

dar bineinteles ca sunt adevarate!!!!! Ne bucuram ca iti plac :)

Elle spunea...

Eu va citesc din Canada in fiecare zi..., felicitari ptr insemnari, au "sirop" de calitate...:).

Devin dependenta de voi in stilul asta...:). FELICITARI!

Zuzele spunea...

wow! elle, ne onoreaza felicitarile tale! foarte dragut ce ai scris acolo :) speram sa nu te dezamagim vreodata si sa ramai cititoarea noastra fidela. iti multumim! te pupa zulele! numai bine! :*

Anonim spunea...

Hello zuzele,
Te citesc din Florida zi de zi.
Ma amuz teribil.
Super tare!

Zuzele spunea...

@Anonim si Elle: Or sa spuna invidiosii ca ne-am trimis comentarii singure :)))
Sunteti bineveniti tot timpul! Va pupam cu drag!

Anonim spunea...

Nu-mi vine sa cred.Chiar asa de zgarciti sunt?
In emisiunea "Cireasa de pe tort", nevasta lui Catalin a pregatit o masa de lux,cu produse inaccesibile muritorilor de rand.
Ma gandesc ca doctorii la cate spagi iau...nu prea ii vad mancand pufuleti.
Ce parere aveti despre articolul de anul trecut in care Lucia a luat casa unui batran?Este adevarat???
Octogenarul Alin Georgescu, luat in grija de sotia cantaretului Crisan, nu a mai fost spalat de anul trecut, din octombrie.Lucia Crisan s-a ocupat de toate cele necesare si l-a supus pe batran inclusiv unei expertize psihiatrice medico-legale, pentru ca testamentul sa nu poata fi atacat de nimeni pe motiv ca acesta nu ar fi fost in deplinatatea facultatilor mintale. Imediat dupa ce actele au fost intocmite, familia Crisan a uitat de intelegere, iar Alin Georgescu a ramas singur, alaturi de menajera sa din tinerete, care are, la randul ei, 84 de ani. Sotia cantaretului abia daca ii mai deschide usa si rare sunt zilele in care ii aduce cate ceva de mancare.

Zuzele spunea...

anonim, hai sa-ti spun un secret! vedetele care participa la emisiunea "cireasa de pe tort" nu cumpara mancare pe banii lor. primesc un anumit buget din partea emisiunii, cateva milioane bune, din care sa cumpere toate cele necesare pentru o masa imbelsugata :) dincolo de asta, au si onorariul lor, iarasi cateva milioane. asa ca...nu te lasa pacalit cand vezi un prapadit care gateste fructe de mare :)