marți, 28 iulie 2009

Bote, sex in mare cu iubita

Toate site-urile au vuit astăzi cu o ştire de senzaţie: Cătălin Botezatu a fost prins în timp ce făcea sex în mare cu nou lui iubită!“. Pentru unii, ştirea nu cred că este că Botezatu a făcut sex în mare, ci că Bote are o iubită şi nu un iubit :)) .
Noi îl cunoaştem pe Bote destul de bine şi, sincere să fim, nu prea am dat crezare bârfelor apărute de-a lungul vremii în presă cum că ar fi homosexual. Şi chiar dacă ar fi bi.... E treaba lui! Bote are prea multe calităţi pentru a fi judecat după viaţa sexuală care oricum nu ne interesează.
Aşadar, Cătălin Botezatu a fost surprins de paparazzi de la Libertatea în timp ce o ţinea în braţe pe frumoasa lui iubită, iar ziariştii au tras concluzia că făcea sex. Sinceră să fiu, m-am uitat şi eu pe poze şi nu mi-am dat seama dacă a vârât-o sau nu :))))))))
Noi îl felicităm pentru ce iubită frumoasă şi-a tras! Am înţeles că este manechin şi că o cheamă Bianca. Superb cuplu……….

0 comentarii: